![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
«Земля, що об’єднує»
19.12.2024 / Газета: Вечірня Одеса / № 101-102(11445-11446) / Тираж: 10407
На сесії Одеської обласної ради офіційно затверджено новий бренд регіону. Гасло бренду: «Земля, що об’єднує». Це символічне послання про Одещину як регіон, де люди різних національностей, релігій і культур знаходять свій дім, можливості для розвитку та стають частиною спільної історії. Фірмові кольори символізують багатство ресурсів, прогресивність та культурну унікальність регіону. Ексклюзивно розроблена сім’я шрифтів, що складається зі спокійного, історичного та соціального накреслень. Логотип. Сучасний графічний знак, інструмент просування нашого регіону та його унікального характеру. Усі права на використання айдентики та шрифтів будуть передані Одеській обласній державній адміністрації. Незабаром їх нададуть у відкритий доступ. Це дозволить усім бажаючим використовувати фірмові шрифти, офіційні кольори та патерни області, сприяючи створенню єдиного візуального образу Одещини. Давайте разом популяризувати нашу область! Автор: -
|
Пошук:
![]() Игорь Коваль
У подкасті одеських полiтологiв «Дискусійний клуб Ігоря Коваля» говоримо про роль Китаю у світі та що це означає для України.
Дивіться зараз!
![]() 7 грудня надзвичайний CHEEV з великим концертом виступить в Одесі. Початок о 18.00 у філармонії.
Останні моніторинги:
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 04.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015 |