ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:
 




Проект чи прожект?
13.10.2012 / Газета: Чорноморські новини / № 81(21345) / Тираж: 8525

Спільно з міською владою Одеський морський торговельний порт розробляє проект наземного метро (моноколії) від морвокзалу до Приморського бульвару. Таку новину повідомив нещодавно начальник порту Юрій Васьков. Він підкреслив, що це допоможе організувати транспортування туристів до центру міста. Коли розробку проекту буде завершено, його представлять міністру інфраструктури Борису Колесникову.

Шкода, що начальник не уточнив, за які кошти планують реалізувати проект — порту, держави чи інвесторів? Отже, важко наразі зрозуміти, що це — проект чи чийсь прожект? І чи не стане тимчасове доправлення туристів від причалів до Катерининської площі шатл-басами (спеціальними автобусами) постійним?

Іншими словами, корисний задум перебуває в ембріональному стані й невідомо, чи справді народиться. А тим часом іноземні туристи за дві гривні можуть отримати перші враження. Маю на увазі користування у недалекому минулому безкоштовним фунікулером, який «бігає» вздовж Потьомкінських сходів. Про ті ганебні враження — суцільний смітник, який миготить за вікнами рухливого вагончика, викликаючи відразу й обурення іноземців, організація Партії зелених не раз інформувала міських чиновників. Та у кабінетах, які розташовані за кількасот кроків від тої ганьби, ніхто не реагує.

А хіба тільки іноземці? Обурюються й одесити, коли бачать запаскуджені птаством і тваринами Потьомкінські сходи, суцільні торговельні розкладки, де пропонують ордени, медалі, значки, іншу атрибутику, ще й шапки-вушанки (мабуть, як натяк-нагадування про існування Сибіру).

На все це неподобство, що коїться у сквері обабіч і на самих Потьомкінських сходах, які прославили наше місто не весь світ, закривають очі всі, хто відповідає за порядок та благоустрій — і спеціалізована інспекція, і постові міліціонери, й екологічна міліція, багато інших департаментів, спеціалістів та всіляких чинуш, що з екранів б’ють себе у груди, клянуться в любові до міста.

А насправді: чи ходять усі ті чиновники й депутати знаменитими сходами? Чи бачать, в що перетворили гордість міста? Гадаю, якби ходили, то, напевне, замислилися б над простими речами, над елементарним наведенням порядку. Перш ніж складати захмарні прожекти, слід впорядкувати територію. Бо враження від неї не поліпшить ніяке наземне метро.

Автор: Валерій ОСИПОВ

Пошук:
розширений

Сергій Токарєв
Сергій Токарєв розповів про способи зміцнення та масштабування стартап-екосистеми ЦСЄ
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.

Одеська національна опера 26 та 27 грудня запрошує на заключні у 2025 році покази балету «Снігова Королева»
Балет «Снігова Королева» на музику Туомаса Кантелінена у постановці творчої команди театру надихає, зворушує і повертає віру в казку маленьким і дорослим глядачам та не втрачає актуальності попри свою холодну назву — ні в спеку, ні коли на вулиці сніжить. Адже його сенси — поза сезоном і поза часом: про силу любові, яка здатна розтопити будь-яку кригу, про вірність, вибір серця і шлях крізь випробування.

Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.018