![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Потрібні аеропорт і автобан
19.04.2012 / Газета: Одесские известия / № 141(4315) / Тираж: 18937
Відбулося чергове засідання Регіонального комітету з економічних реформ під головуванням першого заступника голови Одеської обласної державної адміністрації Наталі Чегодар. Основну увагу приділили «Стратегічному плану підвищення конкурентоспроможності й економічного розвитку Придунайського економічного субрегіону на 2012–2022 роки», який розроблено за підтримки Агенції США з міжнародного розвитку (USAID) у межах проекту «Локальні інвестиції й національна конкурентоспроможність» (ЛІНК). Розроблений проект представив головний радник із питань стратегічного планування й економічного розвитку USAID ЛІНК Ігор Парасюк. Отже, до Придунайського економічного субрегіону належать місто Ізмаїл, Болградський, Ізмаїльський, Кілійський і Ренійський райони Одеської області. Сам же проект стратегії підготовлений Експертним комітетом, що складається з представників місцевої влади, бізнесу та громадських організацій. Комітет цей було сформовано в липні 2011 року після того, як USAID ЛІНК і керівники Одеської області та громад – членів субрегіону підписали протокол про наміри. Основою даної стратегії є сім планів дій за чотирма пріоритетними секторами та трьома критичними питаннями, підкреслив Ігор Парасюк. Пріоритетні сектори, за його словами, містять у собі агропромисловий комплекс, транспорт і логістику, туризм і рекреацію, а також металообробний кластер (металообробка, суднобудування, судноремонт). А до критичних питань належать інвестиції, розвиток бізнесінфраструктури та малого підприємництва, а також систем управління, інновацій і людських ресурсів. Серед головних проблем Придунайського економічного субрегіону І. Парасюк назвав недостатній розвиток дорожного господарства, зокрема відсутність автомобільної дороги Одеса – Рені, яка могла б стати наріжним каменем усього проекту. У Придунав’ї слабко розвинена промисловість, мало фахівців із вищою освітою, а також слабкий науковий потенціал, зокрема в навчальних закладах, орієнтованих на випуск гуманітаріїв. За його твердженням, доцільно також налагодити роботу одного з аеропортів, зокрема Ізмаїльського, який міг би приймати малогабаритні літаки. – Міжнародний досвід свідчить, що там, де на відстані принаймні 200 кілометрів немає злітнопосадкової смуги, жодного серйозного економічного розвитку просто не буває, – підкреслив він. Ігор Парасюк висловив також думку про створення асоційованого органу, який би координував втілення даного проекту в життя. Після низки пропозицій і зауважень, що їх висловили члени Регіонального комітету з економічних реформ, перший заступник голови Одеської обласної ради Микола Тіндюк заявив, що, з урахуванням незначної доробки, проект «Стратегічний план підвищення конкурентоспроможності й економічного розвитку Придунайського економічного субрегіону на 2012–2022 роки» буде винесено на обговорення однієї з найближчих сесій облради. Автор: Анатолій МИХАЙЛЕНКО, «Одеські вісті»
|
Пошук:
![]() Сергій Токарєв
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ) має сильні сторони, які роблять з неї серйозного конкурента на світовому ІТ-ринку. Загальний обсяг стартап-екосистеми з 2014 року виріс у 15,5 рази в порівнянні з країнами Західної Європи. Але через брак відданих менторів і релокацію засновників стартапів регіон все ще залишається обмеженим. ІТ-бізнесмен та інвестор Сергій Токарєв розповів, як ЦСЄ мусить діяти, аби стати потужним стартап-хабом.
![]() 15 грудня о 15:00 в АРТ-просторі за адресою вул. Європейська, 67 відкривається фотовиставка Одеської обласної організації Національної спілки фотохудожників України «Місто світла і тіні».
Останні моніторинги:
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
00:00 18.12.2025 / Вечірня Одеса
|
||||||||||||||||
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.064 |