ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Парижcкие выставки: Илья Репин в Пети Пале
13:26 / 30.01.2022
Запорожцы
Запорожцы

Конец 2021 — начало 2022 года ознаменовалось проведением в Париже уникальных художественных выставок. О наиболее впечатляющих рассказывает побывавшая на них корреспондент ИА «Контекст-Причорноморье».

Вы спросите, почему после импрессионистов ты поперлась на выставку Ильи Репина?

Ведь Репин кажется предельно простым и банальным: реализм, сюжеты из жизни, обличение неравенства. Как-то всё давно известное, он кажется нам понятным и простым, чуть ли не до банальности и «топорности». Это чувство как бы «подтверждается» жанром, в котором преимущественно работал Репин: реализм, с характерной для передвижников прямотой в изображении тяжкого быта «низов» и обличении неравенства.

Однако подчёркнутая прямота репинских работ — это лишь тщательно сконструированная видимость. Простота у Репина — это попытка ухватить суть изображаемых объектов, лишить их всяких прикрас. Это особый «реализм», очччень далёкий от «натурализма» — простого копирования действительности. Композицию и колорит картины для Репина часто определяла музыка. Репин пишет не внешний, обманчивый облик вещей, событий и людей. Он пишет их «музыку», их суть, на живом материале, через нюансы и детали.

Словом, не стоит обманываться внешней простотой и прямолинейностью картин Репина. Посмотрите внимательно и вам откроется очень много нового.

И, кстати, об украинских мотивах в творчестве Ильи Репина. Они не только этнографические или исторические, но и в определенном смысле политические. Сине-желтый флаг в «Запорожцах» — не прифотошоплен «фейсбучными патриотами», а на стене комнаты, где «Не ждали» возвращения политзаключенного, висит портрет Тараса Шевченко. При этом, Илья Репин -уроженец Слобожанщины — активно участвовал в создании памятника Кобзарю.

Пошук:
розширений

Автор
Лелеки повернулися на укріплені енергетиками ДТЕК Одеські електромережі гнізда
На укріплені ДТЕК Одеські електромережі гнізда повернулися лелеки. Наразі птахи заселили 100% своїх домівок, а це − 257 платформ. На початку 2024 року енергетики встановили 4 платформи, до кінця року планують змонтувати ще 16. Попри війну енергетики продовжують дбати про захист біорізноманіття та довкілля. Роботи проводять під егідою проєкту #Лелеченьки, спрямованого на захист та збереження популяції білого лелеки. Він відповідає принципам ESG та Цілі Сталого розвитку Глобального Договору ООН №15 – «Збереження екосистем землі».

«Все, що ми пам'ятаємо, – неправда»
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці
«Палітра рідного міста»: виставка картин Володимира Василенка в ОННБ
3 квітня 2024 року в головному читальному залі Одеської національної наукової бібліотеки відбулося відкриття персональної виставки картин художника, члена НСХУ Володимира Василенка «Палітра рідного міста». Володимир Сергійович – учасник багатьох всеукраїнських та регіональних виставок. Роботи митця знаходяться в приватних колекціях України та зарубіжжя.
SHABO провело серію дегустацій Великих вин України
Одне з провідних українських виноробних підприємств SHABO провело серію дегустацій, присвячену 20-річчю компанії.
Перформативна вистава «Ось Таке Мистецтво»
У період війни, коли багато людей втратили свої сталі засоби існування, вистава «Ось Таке Мистецтво» дала простір надії на новий початок. Вистава відбулася в Одесі 22 березня 2024 року.
Віктору Васильовичу Сердюку — ректору університету (1975-1987) 17 березня виповнилося 90 років
«У роки ректорства Віктора Васильовича Сердюка Університет отримав статус провідного вишу України у науково-дослідній роботі. Щорічний прибуток від наукової діяльності госпдоговірної тематики становив понад 14 мільйонів карбованців. Це дозволило збудувати корпус гуманітарних факультетів, два гуртожитки, провести капітальний ремонт Наукової Бібліотеки. — вiдзначив ректор В. Труба.



© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.016