ИА «Контекст Причерноморье»
логин:
пароль:
Последнее видео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курсы валют. Доллар США. Покупка:
 




Як молодь реагує на соціальну відповідальність бізнесу — результати національного опитування
17:08 / 12.08.2021

Центр «Розвиток КСВ» за підтримки U-Report, міжнародного молодіжного проєкту Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), провів опитування 4748 хлопців і дівчат з усієї країни стосовно важливості для них соціальної відповідальності компаній.

За підтримки U-Report на запит Центру «Розвиток КСВ» було проведено опитування хлопців та дівчат віком від 18 до 25 років, щоб визначити, чи звертає увагу молодь на соціальну відповідальність компаній під час вибору майбутнього роботодавця.

Респонденти відповідали чи знають, що таке соціальна відповідальність бізнесу, на що звертають увагу під час пошуку місця роботи, чи важливе для них корпоративне волонтерство в компанії, яким саме чином, на їхню думку, компанії мають проявляти свою соціальну відповідальність та підтримувати освіту.

Так соціальна відповідальність бізнесу — це вирішальний момент вибору потенційного роботодавця для 15,2% молоді, соціальний пакет важливий для 20,2% опитуваних, сектор діяльності та відгуки співробітників про роботу в компанії — 31,6% та 35,4% відповідно. На першому місці 59,5% респондентів звертають увагу на рівень зарплат. Впізнаваність же компанії в першу чергу важлива для 14,5%, а 9,2% також звертають увагу на керівний склад.

«Результати опитування показали, що 40,2% молодих людей знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу, ба більш, 48,2% опитаної молоді хотіли б долучитися до корпоративного волонтерства в компанії потенційного роботодавця. Це свідчить про високий рівень свідомості молодих людей щодо необхідності впровадження корпоративної соціальної відповідальності та, відповідно, має стимулювати компанії практикувати соціально відповідальне ведення бізнесу», — зазначає Марина Саприкіна, голова правління Центру «Розвиток КСВ».

Також для молоді важливі в першу чергу екологічна і зоозахисна діяльність компаній (30,9%), профорієнтація та ініціювання стажувань (27,3%), фінансова підтримка ініціатив (26,6%), впровадження соціальних проєктів (24,1%), проведення тренінгів, лекцій і воркшопів (22,1%), та консультації, юридична допомога pro bono (14,1%).

Молодь вважає, що задля підтримки освіти компаніям варто запрошувати молодих спеціалістів на стажування (65,5%), проводити лекції (25,1%) та організовувати тренінги (23,8%). Та лише 1,3% опитаних вважає, що бізнес не має підтримувати освіту.

Цікаво, що важливою КСВ вважають респонденти будь-якого віку, соцпакет має більше значення для старшої молоді, а рівень зарплат цікавить найбільше молодь 23-24 років.

________________

CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).

Поиск:
расширенный

Мария Дроздова
«Каждый пришёл сюда со своим уставом, а уйдут уже с общим»: жительница Бучи поделилась с читателями ІА «Контекст-Причорномор’я» опытом несколькодневного пребывания в убежище
Главное правило такого тесного убежищепребыаания — делится, делится всем!!! Едой, водой, лекарствами и одеждой, памперсами и кипятком, новостями с теми, у кого нет связи или интернета, делится юмором и хорошим настроением, делится поддержкой, делится надеждой!!! А без надежды выдержать эти испытания невозможно!

Культурна спадщина України, яку зруйнували та знищили окупанти в перебігу російсько-української війни
Розпочавши війну проти України, Російська Федерація взялася цинічно нищити культурне надбання нашого народу. Музеї, які десятиліттями формували свої колекції, опинилися перед загрозою руйнації. Наразі музейники вживають необхідних заходів для убезпечення своїх фондів у перебігу військових дій. Однак перші тижні війни виявились, на жаль, фатальними для багатьох зібрань України.
Благодійний концерт “З любов’ю до України”
9 квітня о 17:00, у Всесвітньому Клубі Одеситів відбудеться благодійний концерт “З любов’ю до України”
Звернення ОНУ імені І. І. Мечникова на честь дня народження Тараса Шевченка
Колектив Одеського Національного університету імені І. І. Мечникова випустив звернення з нагоди Шевченківських днів.
До Дня Пам’яті Героїв Небесної Сотні
20 лютого, 18:30 – балет Юлії Гомельської «Долі». Балет на 2-і дії «Долі» – авторський проект Одеської Опери. Цю виставу можна назвати «документальним балетом» – новим жанром в сфері сучасного балетного мистецтва.
«Зимовий променад в Одеській опері» — подорож у світ прекрасного
Третій міжнародний фестиваль «Зимовий променад в Одеській опері» пройшов з 22 січня по 18 лютого в Одеському національному академічному театрі опери та балету.



© 2005—2022 Информационное агентство «Контекст-Причерноморье» New
Свидетельство Госкомитета информационной политики, телевидения и радиовещания Украины №119 от 7.12.2004 г.
Использование любых материалов сайта возможно только со ссылкой на информационное агентство «Контекст-Причерноморье»
© 2005—2022 S&A design team / 0.031