|
Особливості перевезення збірних вантажів з Китаю в Україну
24.09.2021 в 12:39
Особливості перевезення збірних вантажів з Китаю в УкраїнуБізнесмен-початківець, промацуючи ринок, змушений купувати товар невеликими партіями або обмежуватися тестовими закупівлями. Але ще недавно для доставки товарів по морю (найдешевший спосіб транспортування) потрібно повністю оплачувати контейнер. Що значно збільшувало собівартість продукції. Але сьогодні з'явився відмінний варіант транспортування, відповідний для невеликих фірм і приватних підприємців — це збірні вантажі. Що ж це за метод, який допомагає платити за перевезення одиниць товару не більше, ніж солідним компаніям, які працюють великим оптом і завантажують «під зав'язку» 40-футові контейнери? Давайте розглянемо, в чому полягає вигода для відправників, перевізників і покупців. Що розуміється під доставкою збірних вантажівПід збірним вантажем розуміється перевезення товарІв, що відправляються різними фірмами або підприємцями в одному транспортному засобі. Такий метод найбільш вигідний для транспортування на великі відстані і відмінно зарекомендував себе при доставці товарів з Китаю в Україну і Європу. Якщо потрібно перевезти кількість вантажу, яке недостатньо для заповнення контейнера (морського або залізничного), збірний вантаж стає ідеальним рішенням, так як: - відправник оплачує не вартість перевезення повного контейнера, а тільки ту «частину», що займає його товар. Що дозволяє радикально знизити вартість транспортування і, відповідно, собівартість товару; - перевізник більш раціонально використовує наявні ємності, прискорюючи процес доставки і звільняючи склади; - клієнт отримує товар за більш доступною вартістю. Єдиним недоліком є час, який займає консолідація вантажу в Китаї, адже товар залишається на складі, поки не набереться потрібна кількість однотипної продукції. Але величезний товарообіг між Китаєм і Україною дозволяє скоротити цей час до мінімуму, 2-3 днів. Збірний вантаж або догруз?Крім збірних вантажів, коли транспортна компанія збирає кілька відправлень невеликої ваги і габариту від різних постачальників і відправляє в одному контейнері, існує таке поняття, як «догруз». Він передбачає схему, при якій кілька клієнтів укладають з компанією єдиний контракт. У цьому випадку товари декількох клієнтів відправляються виробником в одній машині за конкретною адресою. Особливість такого методу в тому, що доставка здійснюється адресно безпосередньо одержувачу. У цьому випадку в кінцевому пункті не передбачається послуга тимчасового зберігання. Перевагами методу довантажу є: - більш оперативне отримання товару; - відправник не витрачає час на очікування, поки пройде консолідація вантажів з Китаю; - покупець сам шукає попутників, які погодяться розділити з ними місце в контейнері. Часто організаційні питання беруть на себе логістичні фірми.
|
Пошук:
Автор
По данным Международной федерации диабета (IDF) за 2021 год, от диабета страдают 10,5% людей в возрасте от 20 до 79 лет и половина из них не знает об этом. Согласно прогнозам, к 2045 году этим заболеванием будет болеть на 46% больше — каждый восьмой взрослый или 783 миллиона человек. Эта перспектива пугающая, но не удивительная, учитывая текущую ситуацию
Під егідою Міністерства культури та інформаційної політики України, Одеська національна наукова бібліотека, Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів, Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» за сприяння Одеської обласної державної адміністрації, Одеської обласної та Одеської міської рад, Українського інституту книги, Всеукраїнської громадської організації «Українська бібліотечна асоціація» та Всеукраїнської громадської організації «Бібліополіс» проводять Всеукраїнську виставку-форум «Українська книга на Одещині».
Останні новини:
11:03 25.04.2024
11:05 24.04.2024
11:31 23.04.2024
11:05 22.04.2024
11:28 19.04.2024
|
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.195 |