ІА «Контекст-Причорномор'я»
логін:
пароль:
 
Останнє відео
Прес-конференція «Нові терміни проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2020 році»
Инфографика
Курси валют. Долар США. Покупка:




Бандити з великої дороги, або Чиї тут важать інтереси?
20.04.2019 / Газета: Одесские известия / № 30(5153) / Тираж: 18937

16 квітня, близько 22.30 у пункті габаритно-вагового контролю на трасі Київ-Одеса неподалік села Дачне трапилася надзвичайна подія. Зграя невідомих озброєних молодиків вчинила напад на працівників «Укртрансбезпеки» та представників громадської організації «Український транспортний союз». В результаті троє людей доправлено в лікарню із травмами різної тяжкості, пошкоджено кілька автотранспортних засобів.

Хто ці нападники в масках, котрі вчинили розбій на очах працівників патрульної поліції, хто їх найняв та ними керував, чиї інтереси стоять за оцим кровопролиттям? Наразі на ці питання відповіді немає. Відкрито кримінальне провадження, ведеться слідство. Очевидно, воно проллє світло на цей бандитський акт, схожий на привіт з лихих дев’яностих.

Наступного дня в прес-центрі « Паритет» відбувся брифінг керівника «Укртрасбезпеки» Михайла Ноняка.

Ось що каже голова відомства:

- Три роки тому ми запустили на автошляхах Одеського регіону габаритно-ваговий контроль, котрий до того існував тільки на папері. Усім пам’ятне перекриття автотраси Київ-Одеса кількаріч тому, коли автоперевізникам не сподобалось, що інспектори «Укртрансбезпеки» здійснюють ретельно нагляд і контроль. Ми тоді провели перемовини з автоперевізниками, вантажовідправниками, вантажоотримувачами і дійшли порозуміння, що перевантажені авто «вбивають» дороги, створюють підвищений ризик ДТП. Зафіксовано випадки, коли при дозволених сорока тонах вага становить і шістдесят, і сімдесят, і навіть за двісті тонн. За ці три роки у нас були конфліктні ситуації. А вчорашня подія — то чистої води бандитизм у найгіршому прояві.

За словами Михайла Ноняка, керівництво «Укртрансбезпеки» зробить все належне, аби разом з Нацполіцією України покласти край таким випадкам:

- Ми допомагаємо правоохоронним органам пролити світло на ряд процесів, які відбуваються тут. Наші інспектори не постраждали. Інспектори не місцеві, а відряджені сюди з інших областей. Чому так? Тому що ми незадоволені роботою місцевого управління, бачимо, як знижуються показники роботи.

Тому вирішено відряджати в південний регіон інспекторів з інших областей для здійснення габаритно-вагового контролю. Особливо це важливо зараз, коли з початком весни пожвавлюється рух у напрямку портів. І такий підхід себе виправдовує. Маємо припинити нищення доріг, котрі будуються і ремонтуються за державний кошт, тобто — за рахунок платників податків. Аби зберегти дороги, потрібен якісний ваговий контроль, тісна співпраця з місцевою владою, силовими органами і допомога громадськості. Ми сповідуємо відкритість і прозорість, ми союзники всіх, у кого державницька позиція і не проти того, аби громадські активісти допомагали у здійснені контролю за перевантажем авто, нелегальними перевезеннями. Але пункт контролю — це місце підвищеної небезпеки. І ніяких громадських активістів безпосередньо у цих пунктах не повинно віднині бути. З Нацполіцією домовлено, що у пунктах відтепер нестимуть чергування озброєні спецпризначенці разом з патрульною поліцією і інспекторами «Укртрансбезпеки». Вирішено також, що буде цілодобовий відеонагляд.

На брифінгу керівник «Укртрансбезпеки» відкрито сказав про необхідність «чистки рядів», наголосив, що не довіряє місцевому управлінню «Укртрансбезпеки», його інспекторам, котрі саботують роботу. Проте прізвищ названо не було, оскільки, це в інтересах слідства. Михайло Ноняк підкреслив: якщо хтось хоче керуватись «містечковими міркуваннями», вирішувати свої шкурні комерційні питання, то так не буде, спільними зусиллями ми збережемо наші дороги від нищення. Це державницький підхід країни, що йде в Європу, тож повинна мати і європейський рівень ставлення до доріг, і європейські дороги.

Брифінг мало що прояснив про причини розбійного нападу. Сподіваємось, слідство поставить крапки над «і».

Однак, очевидно, на кону великі гроші. Комусь дуже «заважає» ретельний контроль. Але є питання і до «Укртрансбезпеки»: хіба до цієї трагічної події керівництву не було відомо, що пункт контролю — місце небезпечне, де можуть постраждати громадські активісти? То чому їх туди допустили?

Автор: Александр Кумайгородский

Пошук:
розширений

Автор
Лелеки повернулися на укріплені енергетиками ДТЕК Одеські електромережі гнізда
На укріплені ДТЕК Одеські електромережі гнізда повернулися лелеки. Наразі птахи заселили 100% своїх домівок, а це − 257 платформ. На початку 2024 року енергетики встановили 4 платформи, до кінця року планують змонтувати ще 16. Попри війну енергетики продовжують дбати про захист біорізноманіття та довкілля. Роботи проводять під егідою проєкту #Лелеченьки, спрямованого на захист та збереження популяції білого лелеки. Він відповідає принципам ESG та Цілі Сталого розвитку Глобального Договору ООН №15 – «Збереження екосистем землі».

«Все, що ми пам'ятаємо, – неправда»
Презентація 8-го видання проєкту «Стара Одеса у фотографіях» зібрала повний зал в Одеській національній науковій бібліотеці

Останні моніторинги:
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса
00:00 18.04.2024 / Вечерняя Одесса


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.011